این نکته را وقتی غنچه بودم فهمیدم :

تا لب به خنده وا نکنی گل نمی شوی

این نکته را وقتی غنچه بودم فهمیدم :

تا لب به خنده وا نکنی گل نمی شوی

پیامک

دارم با مشتریم دعوا می کنم سر کار، مثل همیشه یه کم که زیاده روی می کنم، میگم : "منو ببخشید، من امروز یه ضرر مالی بزرگ کردم، اعصابم به هم ریخته!" با خونسردی جوابمو میده : "کاش همه چیز با پول حل می شد! یه اتفاق بد خونوادگی افتاده برام و ..." یه کم به فکر میرم و آروم میشم! میگم خدایا شکرت ! بی خیال پول! و براش دعا می کنم.

بعد یه پیامک براش میاد و از ته دل شاد میشه و میگه : مشکل تا حد زیادی حل شد! و من فکر میکنم که چقد پیامک ها جا افتادن تو زندگی امروزی و چقد خوبه که میشه پیامک داد خیلی چیزارو.

عصر همون روز برای پاکسازی موبایلم پیامک های قدیمیمو چک می کنم. من و این همه خوشبختی؟ از خیلی از دوستان و اقوام چقدر ابراز محبت های قشنگ دارم! که بعدن حسشون عوض شد و چهره واقعی خیلیاشونو شناختم!

یکی نیست بگه آخه بی معرفتا! ایرادی نداره که حستون عوض بشه یا اصلن حس اون موقعتونو انکار کنید الان!! ولی پیامک با همه ی خوبیاش یه بدی داره که موندگاره و من تکلیف این دل بی صاحبمو نمی دونم وقتی دوباره پس از مدت ها میخونمشون ...


پ ن 1 :از بچگی سر کلاس درس هم با درس های جدید دیر ارتباط برقرار می کردم، خیلی راحت تغییرات تو ذهنم جا نمی افته! تازه فهمیدم این ایراده منه وگرنه همه ی آدما دم دمی مزاج و دچار تغییرات مداومند و نمیشه احساساتشون رو ثابت فرض کرد!!!


پ ن 2 : بی خیال برنامه ریزی برای آینده و گرفتن دکترا و ... شدم، اوضاع بچه ها تو غربت و وضعیت اعضای هیات علمی دانشگاه رو دارم میبینم که چقد سختی می کشن این روزا ! میخوام کارایی کنم که از ته دل دوس دارم ، دارم میرم کلاس بعد از مدت ها بالاخره رفتم! سی لا سول فا می ر دو ...

نظرات 8 + ارسال نظر
فرشته جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 19:34 http://houdsa.blogfa.com

اوهوووم..اینی که گفتیو خوب میفهمم...خوبببببببببب


بیخیال شدی؟ حالا چی میزنی؟؟

فک کنننننننننننن! سلفژ میرم کلاس احتمالن پیانو هم بزنم کنارش

دوست جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 21:02

آهانه....خیلی خوبه... اما درس خوندنم عالمی داره ها...
خلاصه خوش باش و حالشو ببر...

بله ولی دیگه از ما گذشت

دوست جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 23:35

این آهنگت محشرررره!

خودمم خیلی باهاش حال کردم

دل پاک سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 01:16

می بینم که بالاخره گیتارتو از کمد خاک گرفته درآوردی
مبارکه

ولی نبینم دلت گرفته باشه از آدما....
نیمه خالی لیوان رو نبین، دم دمی مزاج دیدن خیلی از دوستان و اقوام و بی معرفت خطاب کردنشون و چهره واقعیشون رو تازه شناختن حس خوبی بهت نمیده، اینطور هم نیست، کلا رفقتا بو میده، ولی بخند، به بوش...

دنیای گهی شده

دل پاک چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 02:36

گه بوده ....
همیشه می گفتم گُهش بیشتر از گُلشه ...
ولی خب توشیم و به نفعمونه گلاشو ببینیم ...
گاهی زیبایی یه گلش به همه گهش میرزه

درویش چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 10:06

درویش چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 10:08

عموووووو از اینا واسه وبلاگ منم میخری؟
از اینا رو میگم:

بچه برو در خونه خودتون بازی کن! اهه
میخرم برات

آدرینا بانو دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 22:12 http://adriina.blogfa.com/

ای اماااااان از این برگشت به گذشته و هجوم بی امان خاطرات . اما خوب همچینیم بدک نی. تو اصولا با همه همیشه فرق داشتی....سعی کن از قافله عقب نمونی.....سبقتااااای الکی

فرق های الکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد