این نکته را وقتی غنچه بودم فهمیدم :

تا لب به خنده وا نکنی گل نمی شوی

این نکته را وقتی غنچه بودم فهمیدم :

تا لب به خنده وا نکنی گل نمی شوی

خواب زمستانی

با شروع زمستان ، اینجا به یه خواب زمستانی فرو میره ، من که همین طوریشم دیر به دیر آپ می کردم، وای به حال از این به بعدش  ... 

البته می نویسم هنوز، خیلی بیشتر از پیش، جایی همین گوشه کنارا ... 

امیدورام زمستون همتون پر از شادی باشه و سلامتی 

نظرات 9 + ارسال نظر
دل پاک جمعه 2 دی 1390 ساعت 21:36

نبینم کرکره رو به این زودی بکشی پایین!
هیچ بهانه ای واسه ننوشتن پذیرفته نیست. حتی دیر به دیر، اما بنویس. اونایی که تو وبلاگ بقیه می نویسی نوشتن حساب نمیشه. شروع کردی تا آخرش وایسا. منتظرم ...

تو وبلاگ بقیه منظورم نبود برادر! وبلاگ خودم ... یه جایی که بتونم حسامو راحت رها کنم ... میتونی حدس بزنی آدرسشو ...

فرشته شنبه 3 دی 1390 ساعت 11:27 http://surusha.blogfa.com

امروز داشتم شعر زمستون رو میخوندم یاد شماها افتادم...

دمت گرم و سرت خوش باد...سلامم را تو پاسخ گوی در بگشای...

تو مرا یاد کنی یا نکنی
من به یادت هستم

خوشحالم که پاییز تموم شده... امیدوارم دلها گرم و سینه ها پر ز عشق ... همیشه روزگار...


آقا اجازه!! میشم ما هم آدرس داشته باشیم..

مرسی بانو، کامنتات انرژی میده، میخوای چیکار یه مشت اراجیفه

الهه(خدابانو) شنبه 3 دی 1390 ساعت 22:10

شکست نفسی نفرمایید استاد.

الهه(خدابانو) دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 19:02

تولد آدرینای عزیز را صمیمانه تبریک میگم... با آرزوی صد سال شادی و عشق.

مرسی از آرزوی قشنگت بانو!

مهرو شنبه 10 دی 1390 ساعت 20:50

بگو رگ شیرازیم گرفته باز!! چرو میندازی گردن زمستون؟؟ هان؟
من که میدونم تو یه ایطو آدمی هستی!!!!
بعدشم مش قلم زمبه ای بی سرو صدا بری یه گوشه بشینی و بنویسی و به من هیچی نگی!!!
دیگه این گفتن نداشت ولی خاستم یه اولتیماتوم داده باشم!!

ای زمستون میدون چطوره؟ ها؟ ای حسو بیشتر میکنه

میگم برات حالا ...

کِ مثله....؟ چهارشنبه 14 دی 1390 ساعت 22:48 http://boughche.blogfa.com

سلام
به امید رسیدن بهار
فصله جفت گیری !!!!

اولش تعجب کردم این همه اشاره زیبا در مورد بهار هست چرا آخه جفت گیری ؟!!! بعد که بلاگت و نوشتنت رو خوندم تعجبم برطرف شد خوش اومدی دوست عزیز! بلاگ جذابی داری

کِ مثله....؟ جمعه 23 دی 1390 ساعت 00:40 http://boughche.blogfa.com

خوب زمشتونه دیگه ، همه توی چرته زمستونی اند !
چرا تعجب؟

آخه معمولن بعد از جفت گیری چرت میزنن

فرشته سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 20:17 http://www.sursha.blogfa.com

آخر نگفتی کجا مینویسی...باوووشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد