این نکته را وقتی غنچه بودم فهمیدم :

تا لب به خنده وا نکنی گل نمی شوی

این نکته را وقتی غنچه بودم فهمیدم :

تا لب به خنده وا نکنی گل نمی شوی

پیروز شد انقلاب ...

عربی : ثلث قرن محدودیت ، تفکیک جنسیت ، ...

پارسی : نسلهای سوخته ، همه فریبکار و دروغگو و ... شیرجه زنان در یک وجب آب اگر گیر آید ...

خیانت اپیدمی نسل ماست، هر چه هم زندگی در ممالک آزاد را اینجا در ذهنت به یاد بیاوری یا فرض کنی، فقط فرض کرده ای ، زندگی در فضای این مملکت باز هم بیمارت می کند ...
نظرات 6 + ارسال نظر
عالی پنج‌شنبه 24 آذر 1390 ساعت 14:28

شنا کردنِ "بعضی" مَردان در قطره ای آب
این رو هم بهتر دیدم یادآور بشم!

شمام یه "بعضی" قبلِ زنان بذاری به نظرم بهتره:)

این زنان ، اون زنان نیست که شما فک کردی ، منظورم در حال شیرجه زدن بوده

[ بدون نام ] جمعه 25 آذر 1390 ساعت 01:22

والا ما که شیرجه زدیم هیچ اتفاقی هم نیفتاد!! والا با این شیرجه هاشون!!!!!

منم نگفتم بده که! شیرجه اینطوری خودش کلی هنره ، آفرین به تو

[ بدون نام ] جمعه 25 آذر 1390 ساعت 01:25

اون دوست عزیز دکترمم تو حلقم!!!
ایشالا میام یه دل سیر عشق و حال .. دلم یه ذرررررررره شده...
میبوسمی ات.. ادی ام!!

میای واق عنی؟

[ بدون نام ] جمعه 25 آذر 1390 ساعت 01:26

اهان..راستی با تشکر از بلعم عزیز!! که ای وختو در اختیارمون قرار داد..
نه با تشکر از ما که اینکامنتارو در اختیار بلعم قرار دادیم!!!

دیگه از پخش دارن به من اشاره میکنن وخ تمومه شرمنده باید قط کنم کامنتاتونو

مهرو جمعه 25 آذر 1390 ساعت 01:28

ینی الان معلوم نیست من در فشوندم؟؟؟ یادم رف اسممو بنویسم!!
اس مادی که میاد همه چی یادم میره!

در فشانی فقط کار خودته، خیلیم معلوم بود ...

آدرینا بانو یکشنبه 27 آذر 1390 ساعت 10:06

این همه در و گوهر از کی ریخته این وسط مسطا؟؟ هان؟؟ مهرو باز کارِ تو بوده؟؟ یه موچ بزنم به اون لپات تا حالت جا بیاد؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد